Jak zorganizować wydarzenie w HSP?

Chcesz zrobić wydarzenie w HSie, ale nie wiesz jak? Ta strona jest dla Ciebie!

W Hackerspace Pomorze można realizować małe wydarzenia, na kilka, może kilkanaście osób w ramach przestrzeni dostępnej w siedzibie przy ul. Do studzienki 28. Mamy tam 3 pokoje po kilkanaście m2 - wejściowy gościnny, warsztat oraz pokój do pracy cichej (największy).

W przypadku większych wydarzeń Hackerspace Pomorze może poprosić o udostępnienie i skorzystać z pomieszczeń Fundacji RC, Europejskiego Centrum Solidarności, które są udostępniane za darmo. Oczywiście pomieszczenia te są udostępniane dla akcji pro społecznych, a nie prywatnych. W niedługiej przyszłości będziemy mogli starać się o dostęp do sal wykładowych Politechniki Gdańskiej.

Aby móc organizować wydarzenia w Hackerspace należy być jego członkiem lub organizacją z nim współpracującą, ewentualnie dobrym przyjacielem społeczności HS.

Kwestie formalne

Aby zrealizować wydarzenie musisz przygotować:

  1. Klucznika - W trakcie wydarzenia w budynku musi znajdować się przynajmniej jeden członek Hackerspace, pełniący na ten czas rolę klucznika, czyli osoby która zamknie i zabezpieczy lokal po wydarzeniu.

  2. Tytuł i opis - Aby umieścić wydarzenie w kalendarzu potrzebujemy jego tytułu oraz opisu. Nie muszą to być rozbudowane wpisy, ważne aby były informatywne. W ramach inspiracji warto zajrzeć na wcześniejsze wydarzenia.

  3. Termin w kalendarzu - Sprawdź HSowy kalendarz) i wybierz termin, w którym HS jest wolny,

Aby przejść do realizacji wydarzenia, poinformuj @zarzad o chęci organizacji wydarzenia, minimum z 2 tygodniowym wyprzedzeniem. Po wyrażeniu aprobaty, stwórz post na forum w kategorii Wydarzenia zawierający:

  • tytuł
  • opis
  • datę
  • godzinę
  • miejsce wydarzenia

Promocja wydarzenia

Upewnij się, że wydarzenie jest udostępnione i aktywnie promowane na naszych mediach społecznościowych:


Adaptacja starego “Zrób se meetup”