Chciałbym zrobić małą gierke w stylu Asteroids w Ruscie albo C++ w ramach poduczenia się języka. Jedyne czego potrzebuję od silnika to rysowanie prostych geometrycznych figur, obsługa czcionek i odtwarzanie audio, ale staram się uniknąć pisania shaderów. Mam doświadczenie w processingu i coś na kształt jego odpowiednika (ale szybszego ) chyba najbardziej by mnie zadowoliło.
Jeśli znacie silnik który niebyłby overkillem do takiego projektu, dajcie znać
1 polubienie
Na projekt na studia korzystaliśmy z biblioteki SFML i było to bardzo fajne doświadczenie.
Tutaj jest moja gierka, w bardzo podobnym stylu: https://github.com/yasiupl/rcktsim
1 polubienie
Oh boy, SFML 2.0. Mi się udało uzyskać kiedyś taki vibe.
Kod jest okropny bo pisany przez domorosłego script-kidda (mam wrażenie, że brakuje tam kilku ważnych plików ): GitHub - not7cd/munlander
na szybko znalazłem jakiś przekęty binding do tej biblioteki
Może jest jakaś bardziej prymitywna natywna biblioteka w rs? Dunno.
1 polubienie
Summary gierkowania w Ruście: https://arewegameyet.rs/ . Może znajdziesz tam jakąś bibliotekę która Ci pasuje.
Rust jest całkiem fajny, ale nie wiem czy chcialbym pisac w nim gry: czas kompilacji mi absolutnie zabijał jakikolwiek fun. Może przy prostszych libkach jest lepiej, ale jak budowałem coś z Vulkano/Glium to skończyłem na spawaniu LuaJIT żeby mieć szybszy czas iteracji.
1 polubienie